Nagłówki

56W tej grze układamy hasła , nagłówki , które niekiedy można zobaczyć w niektórych gazetach. Dzięki temu poznajemy ich znaczenie oraz spełnianą rolę. Liczba graczy w tej grze powinna wynosić co najmniej trzy osoby, jednak nic się nie stanie gdy będzie ich trochę więcej. Potrzebujemy jedynie sprawnej pamięci lub długopisu i kartki. Stopień trudności w grze jest wysoki dlatego nie jest przeznaczona dla najmłodszych. Czas trwania to tylko pięć minut , całość zajmuje około trzydziestu minut. Celem gry jest wymyślanie zabawnych i nietypowych nagłówków gazetowych. Pierwszy uczestnik wypisuje na kartce dowolne słowo , następni dodają własne. Na końcu wszyscy odkrywają kartkę i odczytywana jest całość. Nagłówki mogą być dowolnie długie , jednak nie należy przesadzać bo wtedy gra przestaje mieć sens. Gra doskonała na nudne popołudnie , jednak nie jest to hit. Gra stosunkowo szybko się nudzi co sprawia , że nie gra się w nią zbyt długo. Każdy kto chce zostać zawodowym dziennikarzem lub tylko się w niego pobawić powinien spróbować zagrać. Przeznaczona dla osób w każdym wieku , pod warunkiem ,że hasła nie są zbytnio skomplikowana. Jedyne czego ona wymaga to posiadanie choćby podstawowych zdolności rysunkowych. Liczba graczy w tej grze wynosi co najmniej cztery osoby , może ich być jednak mniej lub więcej. Rekwizytami są kreda , tablica a także plansza oraz mazaki. Stopień trudności uzależniony jest od zaangażowania od graczy. Czas trwania to tylko trzydzieści minut , zdarza się czasami , że i dłużej. Te swego rodzaju rysowane kalambury , w których gracze dzieleni są na dwie drużyny. Następnie jedna drużyna zadaje graczowi z drugiej ekipy hasło do narysowania. Zadaniem jest narysowania hasła w taki sposób , że własna ekipa je odgadnie. W tej rozgrywce stosuje się pewne umowne znaki , które naprowadzają na pewne kategorie haseł , które nie są z góry ustalane , np. łuk to symbol teatru , może oznaczać to przedstawienie. Tego typu symbole mogą być ustalone prze rozpoczęciem , z reguły pomagają tylko na początku gdyż sam w sobie nie wystarczą by odgadnąć hasło.